- ROKH е нов бренд кој допрва треба да го учиме и до последно ја криеја соработката со H&M додека не се случи официјалното откривање денес.
- „Најдобрата мода создава спомени,“ вели главната на дизајн во H&M, Ен-Софи Џохансон. „А ние сакавме тоа да го постигнеме со соработките - да предизвикаме чувства и да инспирираме создавање спомени.“
- Дизајнерот Рок Хванг кој го работи брендот во Лондон од 2016, зборува за „занаетчиско несовршенство“. Иако ROKH не го знаеме напамет како Кензо или Муглер, со кои H&M има соработувано во минатото, Џохансон сепак е заинтересирана поради способноста на ROKH да стави експериментален спин на вообичаени парчиња.
- Брендот го има создадено во 1970 и оттогаш има развиено иновативен процес за принтање на кожа и тексас, градејќи глобален моден и лајфстајл бизнис со храбри анимал-принтови и накитени фармерки. Ако блескало, било проблематично за носење без да се вртат луѓе, а не било Версаче, Кавали било.
- Кавали доаѓа од семејство уметници - дедо му, Џузепе Роси бил водечка фигура во движењето Макијајоли, со дела изложени во галеријата Уфици во Фиренца.
- „Пловеше низ Медитеранот во неговата металик-виолетова јахта, со гости и селебрити-фаци, од кои многумина носеа Кавали по црвени теписи и никогаш не се плашеше гласно да каже што мисли, без разлика дали дискутираше минимализам или секс, или што е за него лоша мода.“
- Шминкерката Пати Дуброф посочува како да ја вратиме шминката од ‘90-те на себе, адаптирана за денес. Ова „за денес“ е кажано во надеж дека нема да има нови унаказувања со чупалица, затоа што, фала богу заврши времето на четки од веѓи од пред некоја година, ама не треба ни „линиите“ да ги враќаме.
- ‘90-те инаку беа јако време за мејкап-артисти и начинот на кој стекнуваа статус на икони со помош на селебрити клиенти.
- Од тоа време се Боби Браун, Пат Мекграт и Пати Дуброф, што сега имаат неверојатни (и скапички) колекции на шминки од категорија: вреди.